שאלות נפוצות על הרשמה ונהלים למרתון סמסונג תל-אביב 2017

 
פתח שאלה  מהן דרכי ההתקשרות עם מטה המרתון לצורך בירורים, ביטולים, שינוי מקצה ועוד?
  למטה המרתון מוקד טלפוני בימים א'-ה' 09:00-17:00... המשך ...
 
פתח שאלה  האם ניתן לשנות את המקצה שנרשמתי אליו, ואם כן, עד מתי?
  ניתן לשנות מקצה עד יום א', 22 בינואר 2017, בשעה... המשך ...
 
פתח שאלה  האם צריך לרוץ עם חולצת המרוץ שמקבלים בערכת המשתתף?
  רצוי לרוץ עם חולצת המרוץ, אך אין זו חובה. המשך ...
 
פתח שאלה  מה מקבלים הרצים?
  כל רץ רשום מקבל ערכת רצים, הכוללת: חולצה מנדפת... המשך ...
 
פתח שאלה  האם אדם אחר יכול לאסוף את ערכת הרץ עבורי?
  כן. במידה ואינך יכול להגיע לאסוף את ערכת המשתתף... המשך ...
 
פתח שאלה  מהו המסלול החברתי?
  המסלול החברתי הוא הפרויקט החברתי של סמסונג... המשך ...
 
פתח שאלה  האם חובה להציג אישור רפואי כדי להשתתף במרוץ?
  על פי פסיקת בית המשפט המחוזי מיום 14.12.15 אין... המשך ...
 
פתח שאלה  האם יש הנחה בהרשמה למקצים השונים במרתון?
  כן, כל קבוצה המונה לפחות 15 רצים זכאית לקבל קוד... המשך ...
 
פתח שאלה  אפשר לקנות / לקבל את ערכת הרצים של אדם אחר?
  לא. פעולה זו הינה עבירה ותרמית. במקרה זה,... המשך ...
 
פתח שאלה  איך נראה שבב המדידה בערכה?
  עבור רצי חצי המרתון ו-10 ק"מ השבב ממוקם בגב מספר... המשך ...
 
 
  הוסף שאלה  
 
  לתקנון  
 
  להרשמה  

חסות  ראשית:              שותף ספורט: 
 חסות זהב:        
 
חסויות          
 
שותפי מדיה:      
  
שותפים לדרך:            
                                                     

                                         הייטק זון