הרשמה ונהלים

מהן דרכי ההתקשרות עם מטה המרתון לצורך בירורים, ביטולים, שינוי מקצה ועוד?
kapaimactive@kapaim.co.il
035711575 שלוחה - 3
בימים א'-ה' בין השעות 09:00-18:00

האם ניתן לשנות את המקצה שנרשמתי אליו, ואם כן, עד מתי?
ניתן לשנות מקצה עד יום ג', 25 בינואר 2022, בשעה 16:00. בכדי לעשות זאת ניתן לשלוח מייל למטה המרתון: kapaimactive@kapaim.co.il או להתקשר למטה המרתון בשעות פעילות המוקד הטלפוני. במייל יש לציין פרטים מלאים כולל טלפון.

האם צריך לרוץ עם חולצת המרוץ שמקבלים בערכת המשתתף?
רצוי לרוץ עם חולצת המרוץ, אך אין זו חובה.

מה מקבלים הרצים?
כל רץ רשום מקבל ערכת רצים, הכוללת: חולצה מנדפת זיעה, מספר חזה ושבב (צ'יפ) אלקטרוני חד-פעמי למדידת זמנים. (למעט הרצים במרוץ 5 ק"מ, אשר אינם מקבלים שבב מדידה) בנוסף, הרצים נהנים משלל פינוקים, מבצעים והטבות

איפה אוספים את הערכה?

פרטים אודות מיקום חלוקת הערכות ושעות החלוקה יפורסמו בהמשך.

האם אדם אחר יכול לאסוף את ערכת הרץ עבורי?
כן. במידה ואינך יכול להגיע לאסוף את ערכת המשתתף שלך, ניתן לשלוח נציג מטעמך מלווה בייפוי כוח וצילום תעודה מזהה שלך לאסוף את הערכה.

האם חובה להציג אישור רפואי כדי להשתתף במרוץ?
כל נרשם נדרש לחתום על הצהרת הבריאות בתהליך ההרשמה ובעת קבלת הערכה, במידה שהנרשם מסמן כי הוא סובל מבעיה בריאותית המופיעה בטופס, עליו להמציא אישור רפואי מתאים.



האם יש הנחה בהרשמה למקצים השונים במרתון?
כן, כל קבוצה המונה לפחות 15 רצים זכאית לקבל קוד הנחה בהרשמה באתר. את הגדרת הקוד לקבוצה ניתן לעשות בפנייה למוקד במספר : 073-2100540 או במייל : kapaimactive@kapaim.co.il
. מחזיקי כרטיס דיגיתל יוכלו ליהנות מ20% הנחה בהרשמה הרגילה והמאוחרת לכל המקצים (מלבד מיני מרתון) ומ- 15% הנחה בהרשמה המוקדמת. בתהליך ההרשמה, אנא סמנו את משבצת "דיגיתל" הזיהוי מתבצע באמצעות תעודת הזהות שמוזנת במערכת דיגיתל ושהזנת בתהליך ההרשמה. אין כפל הנחות. 

אפשר לקנות / לקבל את ערכת הרצים של אדם אחר?
לא. פעולה זו הינה עבירה ותרמית. במקרה זה, המערכת קולטת אותך כאילו היית הרץ החסר וזיהוי תמונתך יאפשר לגלות תרמית זו ולפסול את שניכם מלהשתתף באירועי ריצה בעתיד (בהתאם לתקנון ההתאחדות הבינלאומית). 

איך נראה שבב המדידה בערכה?
עבור רצי חצי המרתון ו-10 ק"מ השבב ממוקם בגב מספר החזה, בצורת ספוג מלבני. אין להסיר את המדבקה מהשבב, שכן באמצעותה מחברים את השבב למספר החזה. רצי המרתון יקבלו שבב פלסטי אותו יש לשרוך לאחת מנעליהם. השבב אינו קולט אלא אם יוצמד לנעל.